Dostawa i zwrot

DOSTAWA I ZWROT TOWARU

DOSTAWA

Wszystkie dostawy realizowane są przez naszego partnera – firmę kurierską GLS.

Dostawa jest bezpłatna, w przypadku płatności za pobraniem należy zapłacić dodatkową kwotę 14,01zł. Możesz uniknąć tych kosztów, płacąc fakturą proforma lub kartą kredytową.

Zakupiony towar wysyłamy tylko do krajów Unii Europejskiej.

ZWROT TOWARU

Zadowolony klient jest dla nas przyjemnością, dlatego chcemy, abyś robił zakupy w naszym sklepie internetowym bez obaw i satysfakcją. Dlatego umożliwiamy łatwy zwrot towaru. Rozumiemy, że zakupiłeś produkt bez oglądania go ani testowania.

Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, po prostu zwróć go i wymień na inny, ale możemy również zwrócić Ci pieniądze. W ciągu 14 dni od zakupu daj nam znać, że nie chcesz zakupionego produktu, a w ciągu następnych 14 dni musisz zwrócić nam zakupiony produkt w stanie nienoszonym, nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu z metkami i fakturą. W ciągu 14 dni od otrzymania produktu wymienimy lub zwrócimy cenę zakupu bez żadnych pytań i komplikacji. Jedynym kosztem, który Cię obciąża, jest koszt zwrotu towaru – przesyłka pocztowa od Ciebie do nas (wyjątek stanowią produkty uszkodzone lub niedziałające). W przypadku wymiany towaru ponosisz również koszty ponownej wysyłki towaru – przesyłka pocztowa od nas do Ciebie

Procedura zwrotu

Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt, poinformuj nas o tym i odeślij go w oryginalnym opakowaniu w stanie nieuszkodzonym, nienoszonym, wraz z fakturą na adres sklepu Allshop, który w Słowenii reprezentuje Kompetentnost d.o.o. Adres do zwrotów to Podgorje 31 A, 9253 Apače, Slovenia. Dołącz również wypełniony formularz zwrotu znajdujący się poniżej.

Możesz również napisać do nas na adres e-mail info@allshop.si i przesłać nam następujące informacje: imię, nazwisko, adres, poczta, adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko oraz kod pozycji wymienionej na fakturze, wskazać, czy jest wymiana lub zwrot produktu. W przypadku zwrotu towaru podaj również konto transakcyjne oraz nazwę banku, do którego zwrócimy pieniądze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń podczas transportu prosimy o wyraźne wskazanie tego. Aby zapewnić skuteczne usługi w przyszłości, możesz podać nam powód wymiany lub zwrotu pieniędzy.

FORMULARZ ZWROTU

Pobierz i wypełnij formularz, który wraz z fakturą i produktem prześlesz na nasz adres.

KILKA WSKAZÓWEK DOTYCZĄCYCH ODBIORU PRZESYŁKI – TWÓJ ZAKUP

Możliwość zwrotu lub wymiany produktów ma na celu, aby w przypadku niezadowolenia z produktów można było bez problemu odstąpić od ich zakupu. Oznacza to, że masz również pewne obowiązki. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby umożliwić wymianę lub zwrot produktów.

  • Ostrożnie otwórz opakowanie i zachowaj je w stanie nienaruszonym.
  • Zachowaj fakturę, ponieważ zawiera ona adres, na który możesz zwrócić paczkę.
  • Sprawdź szczegółowo produkt, a w razie potrzeby przetestuj go dokładnie – uważaj, aby nie uszkodzić produktu.
  • Nie usuwaj etykiet, dopóki nie masz pewności, że zachowasz produkt.